Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím vedení ČD.
V první řadě, bych chtěla poděkovat vaším průvodčím, kteří jsou z 99,8% vždy v dobré náladě ať se děje co se děje.
A teď se vám položím několik otázek: to si už z nás děláte legraci ne ??! chcete vůbec někdy docílit víc cestujících vlakem a tím trochu snížit provoz na silnicích ? Dojíždím z ČB do Strakonic od prosince 2018 a to co se děje na trati od ledna do teď je katastrofa !!! Ne, že by před tím nebyla, ale měla jsem pár měsíců pauzu. No od ledna opět výluky na trasách kde už byli před rokem,- já chápu že potřebujete dělat opravy ale proč to nespravíte najednou a pořádně ? neustále zpoždění vlaků denně, a posledních 14 dní asi třetí krát lokomotiva porouchaná. Tak proč pořád jezdí ty staré lokomotivy !!! kolik jste mi už čekáním na zpožděné vlaky sežrali času, to asi ani nedovedete představit. A nejen mne. Jsou lidi, kteří třeba chtějí šetřit přírodu tak jezdí spojem, někdo ze zdravotních důvodu nemůže řídit, a třeba mladý člověk jako já se nechce zadlužit půjčkami a kupovat si ojeté auto do kterýho bude pořád sypat peníze. Tak dojíždím vlakem víte ?! Potkávám naštvané lidi, kteří jezdí denne, nebo lidi co si s váma naplánují výlet a vy jim ho fakt skvěle spestříte čekáním na nádraží. Nebo jsem se třeba minule po práci chtěla sejít s kamarátkami v Protivíně a ani tam jsem se ze Strakonic nedostala.. a to jsem v práci skončila o hodinu dřív abych nejela zpožděným rychlíkem ale radši osobákem. Človek se na vás nemůže VŮBEC NIKDY spolehnout. NIKDY!! A to je ostudné, protože jak se říká "přes to nejede vlak" tak v téhle zemi to vůbec neplatí. tohle je fakt ostuda národa, když tady nefunguje ani doprava. Nesmírný obdiv vaším zaměstnancům opravdu. Tech pár peněz mi můj čas, nevynahradí ale z principu chci kompenzaci za min. jednu celou traťovou tříměsíční jízdenku, a chci aby jste dali kompenzaci dalším lidém, kteří mají na trase ČB - Plzeň traťovku.
Přeji Vám skvělý aktivní tým lidí, který se postará o to, aby se situace zlepšovala.
Hezký den
Vaše nespokojená cestující
Simona Ondičová
zpoždění vlaků
méně zpožděných vlaků
kompenzace za tříměsíční traťovou jízdenku
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.