Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Koupili jsme Mitsubishi L200 za 750 000KC pred 10 dni od AAA Auto. Dnes se rozsvitilo svetilko 'filter ve vyfuku' a auto jede v nouzovem rezimu. Ihned dnes 29 cervna 2021 jsme se dostavily na AAA aby jsme resili vymenu auta. Auto ma jen 50,000km. Jen z duvodu ze mame auto na jezdeni a ne na to aby stal v garazi, auto ma najeto 1000km za ty 10 dni tak nam navrhli jen reklamaci. Auto pry se jiz neda vratit ani zmenit. Co ttohle je za chovani??? Auto za hodne penez malo kilometru a ma jiz velkou zavadu. Ocekavam od takove firmy lepsi jednani kor kdyz kupujete tak drahe auto a za hotove! Ted to akorat stoji cas a je videt ja tahate lidi jen za nos.
Mitsubishi L200 - koupeno pred 10 dnu je silne vadne
Okamzita nabidka na vymenu vozu. Auto potrebuju - Takhle mne AAA odsekly nohy
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.
Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážená paní van Wyk,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně dalšího postupu a řešení Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.