Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:183
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#51457Nedodaný 1 ks zboží z objednávky, materiál dodaného zboží je katastrofální

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2021, před 3 lety

Mirka Vlčková

Znění stížnosti

Objednáno bylo na e-shopu Trendzy.cz:
Pánské plavky, které mění barvu ROGUE - L-Yellow 2 770 Kč
Pánské plavky, které mění barvu ROGUE - M-Purple 1 385 Kč
Mezisoučet: 1,155 Kč
Doprava: Standardní (4-5 dní):
Na dobírku: 29 Kč
Cena celkem: 1,184 Kč (včetně 206 Kč DPH)

Za plnou cenu mi byly doručeny jen dvoje pánské plavky a materiál u dodaných je neodpovídající nabízenému.

Nevím, kam a jak zboží vrátit a požaduji vrácení peněz.


Požadované řešení

jednoznačně vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 09:29, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti lze zboží vrátit doporučenou poštou jako balíček na adresu: PJU, Heršpicka 875/6a 600 10 Depo Brno 71. Zboží je třeba vrátit jako balík, nikoli jako dopis. K vráceným výrobkům musí být přiložena kopie faktury a formulář pro vrácení na zadní straně faktury.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:10, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.