Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29. 9. 2014 objednal jsem a kartou zaplatil hodinky, na eshopu uvedena dodací lhůta do 14 dnů;
17. 10. 2014 odeslal jsem dotaz na stav objednávky;
22. 10. 2014 reakce prodejce: zásilka omylem skončila v jiných rukách, podařilo se nám ji vrátit zpět a znovu přeposlat, plánované dodání během příštího týdne, za komplikace se omlouváme;
31. 10. 2014 navrhl jsem varianty: odeslání zásilky max. 3. 11. 2014 nebo vrácení peněz (oznámil jsem číslo účtu);
5. 11. 2014 reakce prodejce: objednávku jsme stornovali, finanční prostředky poukážeme na účet;
2. 12. 2014 připomenul jsem závazek prodejci.
Marc Jacobs MBM 2575
Vrácení zaplacené částky na účet do 10. 12. 2014.
|
Tweet |
Pokud došlo ke zrušení smlouvy, strany jsou povinny se vypořádat. Neujednají-li strany, kdy má dlužník splnit dluh, může věřitel požadovat plnění ihned a dlužník je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.