Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka vytvořena 21.5.2021 s tím že byla uhrazena převodem ppl službou.Dorazil první email, že přijaly objednávku, druhý že je na skladě připravena k odeslání a poslali číslo účtu po uhrazení Objednávka měla dorazit do dvou dnů.
Čekala jsem týden potom. Jsem psala pořád chodily jen automatické emaily naprogramování.psala jsem I na sítě nesenger tel.cuslo na faktuře vypnuté.
Oblečení na léto a k narozeninám nám ten dojem že už ho neoblecu
Čekám na objednávku měsíc. Přišel mi email napište na jinou emailovou adresu pro zrušení objednávky, ale myslela jsem že budu čekat ještě déle a peníze stejně neposlou.Komunikace není žádná takže nám pocit že jsem přišla o peníze a jak vidím tak ne jen já.Ale další objednávky zvesela fungují.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uhradila kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.