Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Proč je aplikace v cizím jazyce, když jsme na území České republiky? Není vaší povinnosti ji mít v jazyce země, kde provozujete svoji činnost?
Aplikace
Chci v Česku komunikovat český.
|
Tweet |
Volba jazyka, kterým bude podnikatel se zákazníkem komunikovat je v zásadě na podnikateli. Podnikatel má povinnost uvádět pouze některá sdělení v českém jazyce - například v určitých případech je povinen dodat písemný návod v českém jazyce.
Dobrý den,
prosím, můžete blíže specifikovat jakou aplikaci jste používal? Aplikaci i web máme v samozřejmě i CZ mutaci. Mohlo se stát, že jste pouze špatně navolil jazyk.
S pozdravem
Michaela Müllerová
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: