Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#51464Aplikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2021, před 3 lety

G. Fuksa

Znění stížnosti

Proč je aplikace v cizím jazyce, když jsme na území České republiky? Není vaší povinnosti ji mít v jazyce země, kde provozujete svoji činnost?


Produkt

Aplikace


Požadované řešení

Chci v Česku komunikovat český.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 16:25, před 3 lety

Volba jazyka, kterým bude podnikatel se zákazníkem komunikovat je v zásadě na podnikateli. Podnikatel má povinnost uvádět pouze některá sdělení v českém jazyce - například v určitých případech je povinen dodat písemný návod v českém jazyce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2021 22:46, před 3 lety

Dobrý den,

prosím, můžete blíže specifikovat jakou aplikaci jste používal? Aplikaci i web máme v samozřejmě i CZ mutaci. Mohlo se stát, že jste pouze špatně navolil jazyk.

S pozdravem

Michaela Müllerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 12:06, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.8.2021 13:34, před 3 lety


G. Fuksa

Hodnocení: