Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
HS PLUS, TRGOVINA IN STORITVE D.O.O. Dne 18.5.2021 jsem zakoupila chytré hodinky s barevným dotykovým HD displejem ULTI D - 32 - bílé . Hodinky fungovali, ale bohužel po necelém měsíci přestali úplně fungovat tak ,že už nejdou ani zapnout. Zde jsem volala na údajné tel. číslo co jsem měla na faktuře a bylo řečeno že neexistuje. Ráda bych teda věděla na koho se mám obrátit, abychom mohla vyřešit tuhle záležitost. Děkuju Kašpárková
Reklamace, vrácení peněz nebo nové funkční hodinky
|
Tweet |
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Zboží by mělo být při reklamaci odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.