Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 30.6.2021 ve 13:10 hodin jsem nakupovala v Kauflandu v Rakovníku a narazila jsem na prodavačku, která se chovala, jak jsem v životě neviděla. Šlo o pani Ivetu s blonďatými vlasy střiženými na mikádo. Když jsem ji poprosila o pomoc, nejdříve dělala, že mne neslyší, pak mne poslala do patřičných mezí a vysmívala se, že je na prodejně nová a že nic teda ještě nemusí a její vystupování bylo tak arogantní, že jsem toto opravdu nemohla nechat bez povšimnutí. Když jsem se ptala, kdo mi tedy má pomoc, poslala me arogantne na informace.
Nepomohla mi a ještě se vysmívala.
Nepřijde mi správné, aby se takto zaměstnanci k zákazníkovi chovali a bylo to tak v pořádku.
S takovými zaměstnanci se Kaufland mým oblíbeným obchodem nestane, ač je mi to líto.
Neochotný a drzý personál
Napomenutí před kolegy nebo snížení osobního phodnocení
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo na e-mailu kontakt@kaufland.cz. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.