Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#51467Drzá a arogantní prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2021, před 3 lety

Barbora Vršková

Znění stížnosti

Dne 30.6.2021 ve 13:10 hodin jsem nakupovala v Kauflandu v Rakovníku a narazila jsem na prodavačku, která se chovala, jak jsem v životě neviděla. Šlo o pani Ivetu s blonďatými vlasy střiženými na mikádo. Když jsem ji poprosila o pomoc, nejdříve dělala, že mne neslyší, pak mne poslala do patřičných mezí a vysmívala se, že je na prodejně nová a že nic teda ještě nemusí a její vystupování bylo tak arogantní, že jsem toto opravdu nemohla nechat bez povšimnutí. Když jsem se ptala, kdo mi tedy má pomoc, poslala me arogantne na informace.
Nepomohla mi a ještě se vysmívala.
Nepřijde mi správné, aby se takto zaměstnanci k zákazníkovi chovali a bylo to tak v pořádku.
S takovými zaměstnanci se Kaufland mým oblíbeným obchodem nestane, ač je mi to líto.


Produkt

Neochotný a drzý personál


Požadované řešení

Napomenutí před kolegy nebo snížení osobního phodnocení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 15:07, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2021 11:57, před 3 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo na e-mailu kontakt@kaufland.cz. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 08:01, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 22:13, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.