Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jmenuji se Gabriela Juditková
Od 10.5 2021 mám zřízeny odnos na poštu novodvorska Praha 418. Chci vědět jak je možné že mi byl na pojišťovnu vrácen průkaz pojištěnce a ztratila se mi poukázka, kterou mi posílal úřad práce já musela žádat detaily odeslání aby mi mohly být peníze vypláceny.
Trvalý pobyt mám sice na městském úřadě ocelikova 672/1 ale pokud mám řádně zřízeny odnos má být má pošta v odnosu a ne aby se mi důležité zásilky vracely zpět odesílatele.
Jak poštovní poukázka tak dopis z pojišťovny do odnosu patří. Pokud to doručovatel neví tak já mu to vysvětlím dělala jsem na poště 3 roky.
Ještě čekám platební kartu z banky pokud mne ji zase doručovatel vrátí zpět a ji budu muset znova platit budu po něm ty peníze chtít protože to bude jeho vina.
Dále mi mají dojít ještě složenky z úřadu práce, pokud se mi poukázky opět ztratí, budu požadovat úhradu nákladů které mi vzniknou,jak cestu na úřad práce tak i ztracený čas.
Žádám o vysvětlení na můj email:Experientka@seznam.cz
Proškolení doručovatele co znamená slovo odnos a co do odnosu patří. Já nemám za povinnost vyřizovat ztracenou poukázku a ani opětovně žádat pojišťovnu o průkaz.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.