Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#51474Ukončení smluvního vztahu a zrušení plné moci.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2021, před 4 lety

Jitka Popová

Znění stížnosti

Dne 9.6.2021 jsem doporučeným dopisem zasílala zrušení plné moci a ukončení smluvního vztahu za mého manžela, který toto podepsal. Do dnešního dne nemám žádné vyjádření o zrušení smlouvy.


Produkt

přihláška k výběrovému řízení č. 5885


Požadované řešení

Urgentní ukončení smluvního vztahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 14:46, před 3 lety

Smluvní zastoupení vzniká na základě ujednání stran (zmocnitele a zmocněnce). Jedním z důvodů zániku zmocnění je dle § 448 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, i úmrtí zmocnitele.

Smrtí spotřebitele (zmocnitele) zaniká i samotný smluvní závazek. Vycházíme z názoru, že práva a povinnosti účastníka vyplývající ze smluvního vztahu, jsou osobní povahy a vztahují se jen k této osobě. V případě smrti proto nepřecházejí na další osobu.

Tento názor dovozujeme z komentářové literatury, navíc je podle našeho názoru možné analogicky využít i závěry Českého telekomunikačního úřadu a Veřejného ochránce práv, které se rovněž shodují v tom, že jsou-li práva a povinnost osobní povahy, závazek smrtí zaniká.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 15:15, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.