Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
jsem opravdu naštvaná, že takové e-shopy dnes fungují a klamou zákazníky!
Nedivím se, že spousta lidí díky takovým nemá důvěru...
Dne 24.5.2021 byla podaná moje objednávka > následně zaplaceno > mně poděkováno za platbu a dnes 30.6.2021 stále svoje požadované a PŘEDEM NA ÚČET ZAPLACENÉ ZBOŽÍ NEMÁM!
Telefonní spojení na stránkách nemají, ale to Vás ani nenapadne dneska kontrolovat, před objednáním, všude vše funguje jak má!
Takže jsem si "vesele" objednala zboží a ráda bych věděla, jak se nyní bránit.
Protože toto je jasný PODVODNÍK!!!
Děkuji L.Š.
Khaki tričko se zlatou podšívkou, Modré tričko se zlatou podšívkou, Oranžové tričko - Luxury, Tričko s potiskem Bazaar
Jelikož jsem dávala dost prostoru obchodníkovi a času na to, aby se mi ozval nebo dokonce zboží zaslal a nic takového se do teď nestalo, žádám, aby mi byly vráceny peníze.
Myslím si, že nás takových, kteří naletěli, je víc. Potom se nejspíš jedná o trestný čin. Pokud mi touto cestou nikdo nepomůže a tento e-shop si bude dál klamat lidi a hrabat peníze, jdu na Policii ČR.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
V případech, kdy lze usuzovat, že nejde o ojedinělý exces, ale o zaběhnou praktiku prodávajícího, může spotřebitel zvážit podání trestního oznámení. Minimální škoda musí překročit 10 000,- Kč, nicméně škoda se na základě obdržených oznámení sčítá.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.