Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,ač jsem si zaplatila "Balík do ruky",bylo mi oznámeno,že doručovací pokus nebyl úspěšný,(adresát nepřítomen) a že zásilka je uložena k vyzvednutí na poště.Toto je nehorázné tvrzení,neb jsem byla celý den doma a mám na to několik svědků!!!Proč nabízíte službu,o které víte,že ji nejste apriori schopni splnit,nicméně za ni vybíráte peníze???Žádám o vysvětlení!!!Jedná se o zásilku DR1744909291M.Vím,že nejsem sama,takových případů je plný internet a pokud člověk může zvolit od dodavatele jinou firmu (např.PPL,nebo DHL apod.) je vše OK.Váš postup považuji za lživé jednání a znovu opakuji,že žádám o vysvětlení!!!!Mgr.Zoja Kodešová
Potrestání odpovědných pracovníků
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenku. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.