Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#51482Špatné vyúčtování za odběr plynu Stabil Energy s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2021, před 4 lety

Josef Chvojka

Znění stížnosti

Toto vyúčtování bylo doručeno spol. Rychlé řešení pohledávek s.r.o. a to za období 15.11.2018-31.7.2019. Jedná se o nezaúčtované zálohy za duben 2019 a červenec 2019,které byly zaplaceny přes SIPO.Dále jsem nesouhlasil s výší za odběr za jednotku./kubík/ Dále nesouhlasilo číslo spořebovaného plynu na plynoměru. Stav plynoměru na vaší žádost jsem opsal a zaslal.Vaší stranou bylo potvrzeno Na faktuře bylo ovšem jiné..Bylo mi sděleno,že mám s úhradou počkat,až mně přijde opravené vyúčtování.Po mnoha urgencích doposud nové vyúčtování nemám a proto nemohu pohledávku zaplatit.
Co se týče ceny,tak s porovnáním předešlé faktury,ale i faktury následující byla výrazně vyšší,aniž by tuto cenu se mnou někdo kozultoval.


Požadované řešení

Zaúčtovat zálohy za duben a červenec 2019 a výši tarifu upravit jako na předešlé faktuře a nebo následující.Na nové faktuře uvést množství odebraného plynu dle vámi požadovaného čísla na plynoměru,které jsem obradem opsal a odeslal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2021 11:02, před 4 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 15:55, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.