Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Toto vyúčtování bylo doručeno spol. Rychlé řešení pohledávek s.r.o. a to za období 15.11.2018-31.7.2019. Jedná se o nezaúčtované zálohy za duben 2019 a červenec 2019,které byly zaplaceny přes SIPO.Dále jsem nesouhlasil s výší za odběr za jednotku./kubík/ Dále nesouhlasilo číslo spořebovaného plynu na plynoměru. Stav plynoměru na vaší žádost jsem opsal a zaslal.Vaší stranou bylo potvrzeno Na faktuře bylo ovšem jiné..Bylo mi sděleno,že mám s úhradou počkat,až mně přijde opravené vyúčtování.Po mnoha urgencích doposud nové vyúčtování nemám a proto nemohu pohledávku zaplatit.
Co se týče ceny,tak s porovnáním předešlé faktury,ale i faktury následující byla výrazně vyšší,aniž by tuto cenu se mnou někdo kozultoval.
Zaúčtovat zálohy za duben a červenec 2019 a výši tarifu upravit jako na předešlé faktuře a nebo následující.Na nové faktuře uvést množství odebraného plynu dle vámi požadovaného čísla na plynoměru,které jsem obradem opsal a odeslal.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.