Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#51485Neoprávněná platba za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2021, před 4 lety

Radomir Lipa

Znění stížnosti

přišla SMS, že si posílám SMS/MMS zprávy s uživatelem 90309, se zprávou o vyčištění telefonu od spamu a reklam. ,, VYČISTI 362629 ZASTAVIT SPAM A REKLAMY". Po odeslání požadavku přišla SMS ,,VAŠE PLATBA PRO SILENTIUM BYLA PŘIJATA" a přihlašovací údaje na https//silentium.app/thankyou-cz.php?tid=90309cz s1625134227549.
kontaktoval jsem svého poskytovatele služeb O2, bylo mi doporučeno podat stížnost přes Vaši společnost.
Žádné služby jsem si neobjednával, proto považuji tuto SMS a platbu za podvodnou.


Produkt

Nic jsem neobjednával


Požadované řešení

vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 16:04, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 15:58, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.