Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
přišla SMS, že si posílám SMS/MMS zprávy s uživatelem 90309, se zprávou o vyčištění telefonu od spamu a reklam. ,, VYČISTI 362629 ZASTAVIT SPAM A REKLAMY". Po odeslání požadavku přišla SMS ,,VAŠE PLATBA PRO SILENTIUM BYLA PŘIJATA" a přihlašovací údaje na https//silentium.app/thankyou-cz.php?tid=90309cz s1625134227549.
kontaktoval jsem svého poskytovatele služeb O2, bylo mi doporučeno podat stížnost přes Vaši společnost.
Žádné služby jsem si neobjednával, proto považuji tuto SMS a platbu za podvodnou.
Nic jsem neobjednával
vrácení platby
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.