Společnost


Rezek Zdeněk

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5149Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2014, před 10 lety

Zdenka Vařeková

Znění stížnosti

Na předváděcí akci dne 22.8.2013 jsem zakoupila nádobí za jedenáct tisíc. Ještě týž den poštou firmě DE LUXE HOME vrátila. Přišel doklad, že zboží došlo v pořádku a peníze budou vráceny po třiceti dnech. Nepřišly. Následovaly upomínky mailem, telefonem, předžalobní výzva. Osobně mně pan Rezek v květnu 2014 po telefonu slíbil peníze vrátit i jako fyzická osoba. Měla jsem zavolat za měsíc a to už byl nedostupný.


Produkt

nádobí SLOW COOKER SC 3, K-NOŽE KN, KONVICE KC,PEKÁČ TR


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, které mně po řádném vrácení zboží provedeném podle smlouvy a potvrzeném panem Rezkem plně náleží. Smlouva č. 014111


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2014 18:07, před 10 lety

Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemné plnění. Prodávající má v takovém případě povinnost vrátit zboží nejpozději do 30 dnů od odstoupení, jinak se ocitá v prodlení a spotřebitelka může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení.

Pokud již spotřebitelka zaslala písemnou předžalobní výzvu a subjekt stále nereaguje, bude nutné se práva domáhat u civilního soudu. Spotřebitelka může podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Jedná se o zjednodušené soudní řízení, ve kterém soud rozhoduje na základě předložených důkazů bez nařízení jednání. Žaloba se podává vůči smluvnímu partnerovi, který je označen ve smlouvě. Vzhledem k dostupným informacím od spotřebitelů, se obáváme, že faktické vymáhání práva může být velmi obtížné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 15:49, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.