Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Provozovna: Kralupy nad Vltavou, Veltruská 830
Terminál: Lidl 4352
Účtenka číslo: 01057 17:40 1.7.21
Pokladna: 02
Pralinky víš.liker za 39.90 byli markování 5 krát místo skutečného 1 krát.
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den paní Ufland, mrzí nás situace, se kterou jste se setkala v naší prodejně Kralupy nad Vltavou, Veltruská. Při příští návštěvě výše uvedené prodejny se obraťte prosím s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil, doufáme, že se situace již nebude opakovat a přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.