Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#51494Chybné markování zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2021, před 4 lety

Tatiana Ufland

Znění stížnosti

Provozovna: Kralupy nad Vltavou, Veltruská 830
Terminál: Lidl 4352
Účtenka číslo: 01057 17:40 1.7.21
Pokladna: 02

Pralinky víš.liker za 39.90 byli markování 5 krát místo skutečného 1 krát.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2021 10:15, před 4 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2021 13:42, před 4 lety

Dobrý den paní Ufland, mrzí nás situace, se kterou jste se setkala v naší prodejně Kralupy nad Vltavou, Veltruská. Při příští návštěvě výše uvedené prodejny se obraťte prosím s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil, doufáme, že se situace již nebude opakovat a přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 07:59, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2021 08:55, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.