Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost DELUXE WINE s.r.o., Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 nabízí ve Wine & Travel programu registraci na portálu Víno zábavně. Před tzv. registrací jsem za 997Kč obdržel tzv. zkušební bedýnku (6ks lahví vína), cena odpovídala kvalitě vína.
Následně jsem měl každý měsíc zaplatit určitou částku (za červen 1497Kč) a dostat tzv. degustační bedýnku Wine & Travel (6x láhev).
Do konce června jsem nic neobdržel a společnost nekomunikuje.
V obchodních podmínkách uvádí adresy zmena@vinozabavne.cz a storno@vinozabavne.cz, které ale neexistují (nedoručitelné zprávy).
Obdobně adresa info@deluxewine.cz nefunguje.
Jediná "funkční" adresa je podpora@vinozabavne.cz.
Ale na dotaz, kdy budou rozesílat "červnové" bedýnky nereagují.
1.7. jsem jim zaslal na tuto adresu reklamaci na nedodané zboží s požadavkem na vrácení peněz.
Odpověděli, že se ozvou později, po dovolené ...
K dispozici mám i mail z 8.6., v kterém potvrzují jak zaplacenou částku, tak i termín expedice od 20.6. Na další dotazy již nereagovali.
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.