Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.6.2021 došlo k zatečení dešťové vody na pozemek souseda. Po naplnění jeho dvoru, nevydržela zeď oddělující naše pozemky a následná vlna vyplavila naši nemovitost. Dle pojišťovny jsem ve 4. povodňovém stupni, tudíž nemám nárok na odškodnění a soused ve 3. stupni. U tohoto případu byly i hasiči, kteří mou výpověď mohou dosvědčit. Mohu v tomto případě nějak škodu uplatnit? Cítím se poškozený, protože záplavová vlna vznikla protrženou zdí.
pojištění majetku
náprava od pojišťovny
|
Tweet |
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.