Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den tak za prve já jsem si u Vás jednou objednala na zkoušku holicí strojek , nikdo se mě na nic neptal ba nějaké další zasílání vašich produktu hlavně za peníze ! Takže balíček který mi dosel bez mého vědomi s fakturou odesilam nazpátek a ještě jednou mě pošlete něco takového budu to resit právní cestou!
Erbenova Tereza
Faktura:73063730178
Ukončit z Vaši strany odesíláni na mou osobu bez mého svolení a vědomi nějakých produktu a požadováno zaplacení ! Nemám o to zájem a nic vám platit nebudu to co sem si jednou objednala na zkoušku to sem zaplatila a tím to u mě konci. Dekuji!
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Objednávku na jméno Tereza Erbenová obdržela společnost Courlux prostřednictvím webových stránek firmy Courlux: www.courlux.com, včetně adresy, e-mailu a tel. čísla.
Na základě této objednávky a odsouhlasených Obchodních podmínek bylo na e-mailovou adresu paní Erbenové odesláno Potvrzení objednávky znovu se všemi detaily, kde bylo jasně uvedeno, že po úvodní zásilce, která obsahuje dámský holicí strojek a 2 náhradní holicí hlavice značky Estelle Mood, je zákazníkům zasíláno pravidelně, podle předem nastaveného intervalu, doplňující balení s 10ti náhradními holicími hlavicemi. Pravidelné dodávky doplňujících balení prezentuje firma Courlux jasně a transparentně na svých webových stránkách, informuje o nich každého nového zákazníka v písemném potvrzení objednávky, a dále je celý systém pravidelných dodávek srozumitelně popsán v Podmínkách objednávky, které musí zákazník odsouhlasit, aby mohla být jeho objednávka vůbec odeslána a u firmy Courlux zaregistrována.
Dle této objednávky byla na adresu paní Erbenové odeslána zásilka s těmito holicími hlavicemi značky Estelle Mood dne 31. 5. 2021, č. faktury: 73063730178, datum splatnosti: 14. 7. 2021. Tato zásilka nebyla do dnešního dne, tj. 22. 7. 2021, zaplacena ani vrácena zpět na firmu Courlux, tudíž za ní firma Courlux stále eviduje pohledávku ve výši 498,- Kč.
V případě, že zákazník nemá zájem o další dodávky holicích hlavic, je potřeba kontaktovat zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux, a to telefonicky, e-mailem, dopisem nebo přes webové stránky firmy. Vzhledem k tomu, jak snadné je kontaktovat náš zákaznický servis, je ukončení zasílání jakýchkoliv produktů otázkou několika minut.
Potvrzujeme, že zasílání produktů značky Estelle Mood, na adresu paní Erbenové, pod zákaznickým číslem 73064813907, bylo ukončeno a zrušeno dne 4. 7. 2021. Po vypořádání její výše uvedené pohledávky, budou také vyřazeny její osobní údaje z databáze zákazníků firmy Courlux.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Stížnost tímto přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost na výše uvedená vyjádření reagovat.
Sdělení, že spolu s holicím strojkem bude spotřebitelce v pravidelných intervalech dodáváno i příslušenství k němu, je nutné jasně a srozumitelně sdělit spotřebiteli během procesu objednávání zboží, resp. v samotné kupní smlouvě (tu může v on-line prostředí nahradit internetový formulář atp.).
Spotřebitelce, nemá-li o zboží ani o budoucí pravidelně dodávané příslušenství k němu zájem, náleží právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí první části zboží, jestliže šlo o smlouvu uzavřenou na dálku (přes telefon, přes internet atp.). Nebyla-li o tomto právu poučena, pak zásadně do 1 roku a 14 dnů.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.