Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
píši ohledně ceny trika které bylo na stojanech s cenou 249kč, u pokladny nám namarkovali 499kč se slovy že už mají přeceněno ale až zítra se budou měnit ceny. Bylo 1.7. 20:00 a myslím si, že měla platit ještě sleva, která byla do 1.7.
O ochotě a úšklebků prodavaček ani nemluvím, jediný ochotný byl pan prodavač, který ten večer byl na prodejně. Jedná se o prodejnu v OC EUROPARK.
Děkuji za odpověď Veronika.
černé triko berger (tuším, že běžecké)
Slevu bych samozřejmě uvítala ale jde mi také o to, že když si člověk chce koupit nějaký produkt tak by za něj měl zaplatit tolik kolik tam je ve skutečnosti uvedeno.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Za negativní zkušenost se velice omlouváme. Stížnost byla předána odpovědné osobě, která se za celou situaci také omlouvá. Samozřejmě Vám zaručujeme cenu, kterou bylo již v tu dobu zboží naceněno. Obraťte se prosím na vedoucího prodejny a on vše zařídí k Vaší spokojenosti. Jako omluvu jsme pro vás připravili kompenzaci v podobě voucheru na další nákup.
Petr Helis
hm01-300.praha@hervis.cz
+420 602 213 806
Dobrý den, velice děkuji za Vaši odpověď.
Vedoucího prodejny budu kontaktovat při dalším nákupu. Za voucher děkuj, jen bohužel nevím kde ho najít ?
Předem děkuji Veronika M.
Dobrý den, velice děkuji za Vaši odpověď.
Vedoucího prodejny budu kontaktovat při dalším nákupu. Za voucher děkuj, jen bohužel nevím kde ho najít ?
Předem děkuji Veronika M.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.