Společnost


bydlenísnů.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5150Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2014, před 10 lety

Jiří Kuneš

Znění stížnosti

Dobrý den,

3.11.2014 jsem si objednal omítku Baumit, Marmolit a lepidlo celkem s dopravou od dvou výrobců za 24266,30Kč s tím, že mám poslat částku na účet bydlenisnu.cz a zboží mi dovezou do 14ti dnů abych mohl dokončit rozjeté zateplení domu. Peníze jsem poslal ještě tentýž den.
7.11. 2014 dotaz jak to vypadá s dodáním zboží emailem, bez odezvy. Volám panu A., že mi dá hned vědět, že jede do kanceláře a nikdo se neozval.
10.11. 2014 opakuje se: dotaz jak to vypadá s dodáním zboží emailem, bez odezvy. Volám panu A., že mi dá hned vědět, že jede do kanceláře a nikdo se neozval.
11.11. 2014 opakuje se: dotaz jak to vypadá s dodáním zboží emailem, bez odezvy. Volám panu A., že mi dá hned vědět, že jede do kanceláře a nikdo se neozval.
14.11. 2014 emailem ruším v objednávce lepidlo, které jsem potřeboval dřív a čekám na reakci, opět žádná. Volám opět já telefon mi p. A. zvedne a opět slyším ohranou větu, že už jede do kanceláře a hned se mi ozve. V tu chvíli jsem důrazně upozornil p. A. na nekorektní jednání z jeho strany a oznámil jsem mu, že vše budu řešit jinou cestou, cestou právní. Na tento podnět mi bylo oznámeno, že jim údajně firma Baumit ještě nedodala omítku, kterou jsem požadoval a že má pro mne jiné řešení, stejnou omítku od jiné firmy (Weber), souhlasil jsem a potvrdil mi novou upravenou objednávku s tím, že nebude obsahovat již zmíněné lepidlo a cenu jednoho dopravce.
18.11.2014 čekám na reakci p. A., že mne bude informovat. jak to vypadá se zbožím, opět bez reakce. Až na večer se mi p. A. ozval, že mi dovezou omítku a finanční rozdíl mezi starou a novou objednávkou vyrovnáme.
24.11.2014 pondělí ráno skutečně omítka dorazila.
Dnes je 5.12.2014 a rozdíl 1008,29 Kč mi nikdo nevrátil a samozřejmě nikdo nezvedá telefon a nereaguje na emaily. A to neřeším prodlení prodávajícího s dodáním zboží.


Produkt

Omítka Weber silikonová, Marmolit Weber


Požadované řešení

Požaduji vrácení finančního rozdílu 1008,29 Kč, který vznikl na základě nové objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2014 17:59, před 10 lety

Pokud se strany dohodly na zrušení části kupní smlouvy, též se měly dohodnout na čase vrácení zaplacené kupní ceny ve výši nedodoného zboží. Neujednají-li strany, kdy má dlužník splnit dluh, může věřitel požadovat plnění ihned a dlužník je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

V tomto případě doporučujeme vznést nárok písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:15, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.