Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51502Objednané zboží - obuv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2021, před 4 lety

Vlasta Šámalová

Znění stížnosti

objednané sandály se mi moc líbí, ale bohužel jsou zcela nepoužitelné. Když pominu fakt, že neobuji ani velikost 42, když za normálních okolností mám velikost 40-41, tak jsou zcela nevhodné. Nejen že jsou úzké, ale zapínání na suchý zip je zcela nefunkční, neb suchý zip se neprotáhne přes veškerou snahu protilehlou sponou.


Produkt

sandály vel. 42 ID5748439 892707455661 bh0HSXY32001


Požadované řešení

vrácení peněz na účet viz výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2021 11:17, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Zboží by mělo být při odstoupení od smlouvy odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího. Bohužel nejsme vzhledem k anonymitě těchto údajů schopni tyto místa blíže určit. Česká obchodní inspekce i z těchto důvodů před nákupem na www.Airydress.com varuje (viz https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 14:28, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 16:18, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.