Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51504Nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2021, před 4 lety

Lucie Rödigová

Znění stížnosti

Dne 2.7.2021 v 9:40 měl z nástupiště číslo 21 odjíždět autobus čislo 723 směr Kopidlo, autobus stál chvíli na jiném nástupišti a poté nastartoval a odjel, aniž by zastavil na násrupišti z kterého měl odjíždět, i přesto že nás tam stálo víc a čekali jsme na nějuž 10 minut před odjezdem. Na internetu i odjezdové tabuly bylo uvedeno nástupiště 21.


Produkt

Linka 723 odjezd 9:40 z nástupiště 21 Mladá Boleslav


Požadované řešení

Omluvu a Aby někdo dohlídl na to aby autobusy opravdu odjížděli z nástupiště ze kterého mají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2021 13:17, před 4 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 14:08, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 16:21, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.