Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 2.7.2021 v 9:40 měl z nástupiště číslo 21 odjíždět autobus čislo 723 směr Kopidlo, autobus stál chvíli na jiném nástupišti a poté nastartoval a odjel, aniž by zastavil na násrupišti z kterého měl odjíždět, i přesto že nás tam stálo víc a čekali jsme na nějuž 10 minut před odjezdem. Na internetu i odjezdové tabuly bylo uvedeno nástupiště 21.
Linka 723 odjezd 9:40 z nástupiště 21 Mladá Boleslav
Omluvu a Aby někdo dohlídl na to aby autobusy opravdu odjížděli z nástupiště ze kterého mají.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.