Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51505Změna výše dat bez informování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2021, před 4 lety

Lívia Tremerová

Znění stížnosti

V červenci 2020 jsem zakoupila limitovanou kartu 100 Gb za zvyhodnenou cenu 300 Kč pro maminku. Aktivovala jsem ji až v záři a v řijnu 2020 prvni platbu platila na pobočce. Jelikož mi maminka kartu vrátila, zjistila jsem, že mam brzy vyčerpana data. Byla jsem na pobočce, kde mi sdělili, ze jsem si patrne sama zmenila tarif. Pri podrobném ověřeni jsem zjistila, že v době platby na pobočce v říjnu 2020 mi zaměstnanec O2 změnil bez mého informování tarif na 100 Mb. Karta nelze nastavit zpět, a přeplatek musim nevýhodně dočerpat, jak mi bylo sděleno telefonicky. Nevim, zda došlo k omylu, nebo to byl ze strany pracovníka záměr. Pokud kartu přestanu pouzivat, nejsem už dál ničim vázána a mohu odstoupit od smlouvy?


Produkt

Datamanie 100 GB


Požadované řešení

Prosím o vráceni přeplatku, pote zrušeni SIM


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2021 20:07, před 4 lety

Společnost není (prostřednictvím svého zaměstnance) oprávněna jednostranně měnit smluvní podmínky. Mezi tyto podmínky patří např. zmíněný "počet dat", kterými spotřebitel disponuje. Na změně smluvních podmínek se strany musí zásadně (až na výjimku stanovenou v § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích, která se však s největší pravděpodobností tohoto případu netýká) výslovně dohodnout.

Došlo-li k jednostranné změně smluvních podmínek, aniž by o tom byl spotřebitel byl informován a vyslovil s takovou změnou souhlas, je tato jednostranná změna neúčinná. Spotřebitel by v takovém případě mohl po společnosti požadovat, aby vše uvedla do původního stavu a zejména, aby mu byly služby účtovány podle původně smluvených podmínek, nikoliv dle podmínek jednostranně změněných. Vyúčtování provedená na základě neúčinné jednostranné změny smluvních podmínek je možné reklamovat. A navíc pokud spotřebiteli vznikla v souvislosti s jednáním společnosti škoda, může rovněž požadovat náhradu škody z titulu porušení smluvní povinnosti.

V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2021 07:27, před 4 lety

Dobrý den,

omlouváme se, pokud došlo k nějakému nedorozumění na prodejně. V případě, že dojde ke změně tarifu u této SIM karty ze speciální edice, standardně již nelze tarif se 100 GB dat za 300 Kč na 30 dní nastavit zpět. Poprosím vás však, abyste nám napsala přímo na email info@o2guru.cz celý tento popis a pro ověření také výrobní číslo SIM karty (18 číslic na SIM) nebo PUK k SIM kartě. Vše blíže prověříme.
Předplacená SIM karta je bez závazku. Obecně je její platnost 12 měsíců od posledního dobití. Poté dochází ke zrušení SIM karty, pokud ji znovu nedobijete.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 07:55, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2021 13:46, před 3 lety


Lívia Tremerová

Dobrý den, preplatek udajne vratit nesel, sluzby take ne a to z duvodu, ze tento typ SIM je dobijeci karta. Preplatek byl poslan na dobre ucely jako DMS na nadaci Terezy Maxove. SIM kartu nyni nepouzivam a poridila jsem si jinou. Vse pokladam za vyresene a jen me mrzi cas straveny nekolika navstevami na pobocce O2, pri kterych se nic nevyresilo. Okoli budu upozornovat na nekorektnim chovani pracovniku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2021 14:54, před 3 lety

Dobrý den,

mrzí mě, jak jste se rozhodla a že jste nevyužila námi nabízenou pomoct přes email info@o2guru.cz. Pokud byste ještě změnila názor, ozvěte se nám na daný email.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.