Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V červenci 2020 jsem zakoupila limitovanou kartu 100 Gb za zvyhodnenou cenu 300 Kč pro maminku. Aktivovala jsem ji až v záři a v řijnu 2020 prvni platbu platila na pobočce. Jelikož mi maminka kartu vrátila, zjistila jsem, že mam brzy vyčerpana data. Byla jsem na pobočce, kde mi sdělili, ze jsem si patrne sama zmenila tarif. Pri podrobném ověřeni jsem zjistila, že v době platby na pobočce v říjnu 2020 mi zaměstnanec O2 změnil bez mého informování tarif na 100 Mb. Karta nelze nastavit zpět, a přeplatek musim nevýhodně dočerpat, jak mi bylo sděleno telefonicky. Nevim, zda došlo k omylu, nebo to byl ze strany pracovníka záměr. Pokud kartu přestanu pouzivat, nejsem už dál ničim vázána a mohu odstoupit od smlouvy?
Datamanie 100 GB
Prosím o vráceni přeplatku, pote zrušeni SIM
|
Tweet |
Společnost není (prostřednictvím svého zaměstnance) oprávněna jednostranně měnit smluvní podmínky. Mezi tyto podmínky patří např. zmíněný "počet dat", kterými spotřebitel disponuje. Na změně smluvních podmínek se strany musí zásadně (až na výjimku stanovenou v § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích, která se však s největší pravděpodobností tohoto případu netýká) výslovně dohodnout.
Došlo-li k jednostranné změně smluvních podmínek, aniž by o tom byl spotřebitel byl informován a vyslovil s takovou změnou souhlas, je tato jednostranná změna neúčinná. Spotřebitel by v takovém případě mohl po společnosti požadovat, aby vše uvedla do původního stavu a zejména, aby mu byly služby účtovány podle původně smluvených podmínek, nikoliv dle podmínek jednostranně změněných. Vyúčtování provedená na základě neúčinné jednostranné změny smluvních podmínek je možné reklamovat. A navíc pokud spotřebiteli vznikla v souvislosti s jednáním společnosti škoda, může rovněž požadovat náhradu škody z titulu porušení smluvní povinnosti.
V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
omlouváme se, pokud došlo k nějakému nedorozumění na prodejně. V případě, že dojde ke změně tarifu u této SIM karty ze speciální edice, standardně již nelze tarif se 100 GB dat za 300 Kč na 30 dní nastavit zpět. Poprosím vás však, abyste nám napsala přímo na email info@o2guru.cz celý tento popis a pro ověření také výrobní číslo SIM karty (18 číslic na SIM) nebo PUK k SIM kartě. Vše blíže prověříme.
Předplacená SIM karta je bez závazku. Obecně je její platnost 12 měsíců od posledního dobití. Poté dochází ke zrušení SIM karty, pokud ji znovu nedobijete.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, preplatek udajne vratit nesel, sluzby take ne a to z duvodu, ze tento typ SIM je dobijeci karta. Preplatek byl poslan na dobre ucely jako DMS na nadaci Terezy Maxove. SIM kartu nyni nepouzivam a poridila jsem si jinou. Vse pokladam za vyresene a jen me mrzi cas straveny nekolika navstevami na pobocce O2, pri kterych se nic nevyresilo. Okoli budu upozornovat na nekorektnim chovani pracovniku.
Dobrý den,
mrzí mě, jak jste se rozhodla a že jste nevyužila námi nabízenou pomoct přes email info@o2guru.cz. Pokud byste ještě změnila názor, ozvěte se nám na daný email.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2