Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51507Opilý pan co jezdí s minibarem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2021, před 4 lety

Adéla Halušicová

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych si ztěžovat, sedím ve vlaku do Prahy a nějaký cestující na 4 místných sedačkách pijou alkohol a pán co jezdí s mini barem tak s nimi nejdřív hrál karty a potom si dal asi 3 panáky rumu, poté tu jednou zvýšil hlas a přes celej vagón se zeptal jestli někdo něco nechce..... Podle mě by se tohle mělo uklidit, nebo alespoň nějak napomenuly toho pána ze se v práci pít alkohol nemá.. Děkuji nashledanou.


Produkt

Vlak v kterém je/byl ten pán - ex 142 z Žiliny do Prahy má 35 min. Zpoždění ale v Praze měl být cca 15:55


Požadované řešení

Potrestat, napomenout toho pána či vyrazit protože se v práci nepije alkohol.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2021 09:21, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.