Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes 2.7. jsem pěšky vyrazil do kauflandu ke kterému jsem dorazil ve 21 hodin 43 minut a k mému překvapení byl již vstup zavřený. Pochopil bych zavřeno třeba 5 minut před zavírací dobou. V jiném případě nechápu proč tvrdíte že máte do 22:00. Tedy jste mě stáli naprosto zbytečnou cestu, velice děkuji.
Kaufland Liberec Pavlovice
Ja si myslím že by bylo víc než fér zavírat v dobu kdy tvrdíte že zavíráte :O Možná by bylo fajn domluvit onomu člověku co si chtěl zkrátit směnu.
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.