Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
koupila jsem maso kureci stehna XXL v lidlu, kde na etikete byla spotřeba do 6.7.2021 ..2.7. jsem otevrela maso,ze nalozim na grilovani a vyvalil se neuveritelny zapach, maso jsem prohledla a bylo cele zelene, bylo mi z toho opravdu zle, maso 1,3 kg jsem cele vyhodila...mam i fotky kdyby jste chteli zaslat
zelene skazene maso
neprodávejte maso lacine ,které je zelene stejne se musí pak vyhodit,takze nic neustri lidi jen prodělají plno penez a akorát stres.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Červená, mrzí nás Vaše nespokojenost s kuřecím masem, které jste v naší prodejně zakoupila a že jste si na něm nemohla pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.