Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51515Zpoždění vlaku a zeleninový salát bez zeleniny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2021, před 4 lety

Jakub Marek

Znění stížnosti

Odjezd vlaku směr Brno: 7:59
Odjezd vlaku z Brna směr Praha: 8:39
Čas na přestup 20 minut po příjezdu. Bohužel vlak měl zpoždění přesně 20 minut, co si má taky člověk plánovat na přesno když jede Českými Drahami - a to mě ukecala žena jelikož nechtěla abych řídil tam a zpět v jeden den. Nebýt zpoždění druhého vlaku, tak bychom zůstali na hlavase a bez možnosti vrácení jízdného. “Naštěstí” zpoždění druhého vlaku se také protáhlo a všechno dobré.

Nicméně mne zklamal rýžový salát v restauračním voze, ve kterém měla být zelenina (podle obrázku rajčata, paprika, okurky) ale byla tam pouze rýže a cibule - nuda, nedojedl jsem.

V jídle byl přesně jeden kousek 1cm papriky, jinak nic. Vyžaduji papriku za kterou jsem zaplatil. Salát měl být barevný, avšak byl hnědý.


Produkt

Rýžový salát se zeleninou BEZ ZELENINY


Požadované řešení

Chci salát s rajčetem, okurkou i paprikou, ne pouze s cibulí. Zpoždení není potřeba řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2021 12:42, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Pokud jde o zakoupené jídlo, které neodpovídalo nabídce, spotřebitel má možnost potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.