Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odjezd vlaku směr Brno: 7:59
Odjezd vlaku z Brna směr Praha: 8:39
Čas na přestup 20 minut po příjezdu. Bohužel vlak měl zpoždění přesně 20 minut, co si má taky člověk plánovat na přesno když jede Českými Drahami - a to mě ukecala žena jelikož nechtěla abych řídil tam a zpět v jeden den. Nebýt zpoždění druhého vlaku, tak bychom zůstali na hlavase a bez možnosti vrácení jízdného. “Naštěstí” zpoždění druhého vlaku se také protáhlo a všechno dobré.
Nicméně mne zklamal rýžový salát v restauračním voze, ve kterém měla být zelenina (podle obrázku rajčata, paprika, okurky) ale byla tam pouze rýže a cibule - nuda, nedojedl jsem.
V jídle byl přesně jeden kousek 1cm papriky, jinak nic. Vyžaduji papriku za kterou jsem zaplatil. Salát měl být barevný, avšak byl hnědý.
Rýžový salát se zeleninou BEZ ZELENINY
Chci salát s rajčetem, okurkou i paprikou, ne pouze s cibulí. Zpoždení není potřeba řešit.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.
Pokud jde o zakoupené jídlo, které neodpovídalo nabídce, spotřebitel má možnost potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.