Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,Vaše rady jsou krásné ale někdy je těžké ovládnout emoce,když zajdete na pobočku a na informaci kterou jsem dostal od operátora aby mi byla vyměněna sim karta protože je už asi stará a proto mi nefunguje internet.Dotyčná paní mi vytáhla z mobilu sim kartu a vložila ji do mnou přineseného mobilu,zakopeného v T-Mobile,dáma vůbec nereagovala na doporučení operátora !Internet v novém mobilu fungoval snad 24.hod!Jen chci připomenout že ten mobil byl úplně nový sprovozněn pání na pobočce v Orlové!Mám pár nepříjemných skušeností s T-Mobile,v bidlišti to je Petřvald u Karviné máme slabý signál,tak jsem to řešil přes operátora,tem mi zdělil že se mi ozve technik a provede měření na místě!,po telefonickém spojení s technikem mi dotyčná osoba zdělila že si mám koupit jiný telefón!!!!! Aby toho nebylo málo tak jsem táké byl řešit mobil ze kterého nešlo volat,tak jsem navštívil pobočku v Ostravě v Karolíně kde mi místní "odbornice" zdělila že mobil musí do opravy že ona stím nic neudělá a proto že mobil potřebují každý den tak jsem si tam zakoupil nový! Syn se pak na ten pokažený mobil podíval a telefón dal do pořátku a pak buďte klidný!!!!!
Chci jen aby mi fungovalo co si platím nic více
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.