Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den ,
dnes (3.7.2021) jsem v 7:21:58 na jediné funkční kase v Penny Dlouhá třída v Praze vykládala a platila svůj nákup.
Jelikož jsem po operaci zad , v téhle prodejně je málo prostoru a musela jsem vykládat z košíku na kolečkách , který je u zemi, nebyla jsem schopná kontrolovat , co paní blokuje.
Po naložení nákupu do tašky jsem musela zaplatit celkem rychle, protože za mnou už čekali zákazníci
Až doma jsem zjistila, že i když jsem nekoupila jediné pivo, paní sa podařilo mi naúčtovat PŘEPR.PIVO za 100.-Kč.
Jelikož se mi to v téhle prodejně stalo již po druhé ,mám snahu kontrolovat blokované položky online .
Dnes jsem to zanedbala a opět jsem se nechala okrást o 100.-Kč.
Snažila jsem se to řešit hned ráno prostřednictvím vaší FCB stránky, která vypadá být spravována z vaší strany celkem aktivně.
Jako odpověď jsem v 9:54 dostala zprávu - Dobrý den, Danielle, mohu se vás optat, copak se stalo?
Podrobnosti jsou v neveřejné části
Předpokládám , že jde o selhání jednotlivce ( valná většina zaměstnanců je velice příjemná, nakupuji pravidelně a nestává se mi to ).
I když ( kromě účtenky )nemám jak svoji zkušenost podpořit, věřím, že prostřednictvím vedení pobočky bude sjednána náprava a k těmhle -dle mně záměrně vytvořeným krádežím - nebude docházet.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.