Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#51518Nekompletní objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2021, před 4 lety

Petr Vlasák

Znění stížnosti

Dobrý den,
v restauraci GLOBUS-Čakovice bylo přes aplikaci objednáno několik jídel v celkové hodnotě 673,- Kč (celkem 7 položek). Objednávka byla připravena, zabalena a předána. Na místě pak zaplacena kartou.

Až později další den jsem zjistil, že:
1) v objednávce chybělo jedno hlavní jídlo v hodnotě 115 Kč
2) v příloze u sýrového špízu byly brambory místo hranolek
3) účtovaná cena místo 673,- byla 679,-

Jiná cena ani záměna přílohy není nic co by vadilo, ale chybějící jídlo mne zklamalo.

Děkuji.
S pozdravem
Petr Vlasák


Produkt

Restaurace Čakovice


Požadované řešení

Při balení jídel v restauraci věnovat pozornost kompletaci položek dle skutečnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2021 15:08, před 4 lety

Pokud byla dodána nekompletní objednávka pokrmů, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějící věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků za nedodané zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 14:13, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 16:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.