Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v restauraci GLOBUS-Čakovice bylo přes aplikaci objednáno několik jídel v celkové hodnotě 673,- Kč (celkem 7 položek). Objednávka byla připravena, zabalena a předána. Na místě pak zaplacena kartou.
Až později další den jsem zjistil, že:
1) v objednávce chybělo jedno hlavní jídlo v hodnotě 115 Kč
2) v příloze u sýrového špízu byly brambory místo hranolek
3) účtovaná cena místo 673,- byla 679,-
Jiná cena ani záměna přílohy není nic co by vadilo, ale chybějící jídlo mne zklamalo.
Děkuji.
S pozdravem
Petr Vlasák
Restaurace Čakovice
Při balení jídel v restauraci věnovat pozornost kompletaci položek dle skutečnosti.
|
Tweet |
Pokud byla dodána nekompletní objednávka pokrmů, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějící věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků za nedodané zboží.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.