Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Během letních prázdnin jsme si s partnerem prostřednictvím slevového portálu hyperslevy zakoupili voucher na dvoudenní ubytování v hotelu U Panské skály + další služby (snídaně, masáž, vířivka). Platnost voucheru končila 30.8.2014. Pan P.K., který byl uveden jako kontaktní osoba pro rezervaci pobytů, nám však sdělil, že až do data konce platnosti voucheru nemá volné termíny. Nabídl nám však, že za příplatek 300 Kč můžeme vybrat termín v září, s čímž jsme souhlasili. Večer před začátkem našeho pobytu nám ale pan K. volal s tím, že hotel prochází kompletní rekonstrukcí, a tak náš pobyt ruší. Požádali jsme tedy o vrácení peněz, což nám také bylo přislíbeno. Až dosud - přes četné e-mailové urgence z naší strany, i ze strany slevového portálu - nám však peníze zaslány nebyly. Pan K. se nejdříve ve svých e-mailech vymlouval, že my, jako kupující, máme zajistit účetní dořešení celé záležitosti mezi ním a slevovým portálem. Na náš dotaz jak přesně bychom měli zasáhnout do jeho účetnictví však již neodpověděl, stejně jako na několik dalších e-mailů, které jsme mu zaslali. Proto bych pana K. chtěla požádat, aby nám vrátil částku, kterou jsme za pobyt uhradili.
Ubytování pro dva se snídaní, masáží a vířivkou
Zatím požadujeme pouze tolik, aby nám byly vráceny peníze za nezrealizovanou službu, tj. 1799 Kč.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zániku závazku a následném vyrovnání, měly by plnit své povinnosti řádně a ve sjednané době. Nebyla-li doba ujednaná, může spotřebitel jednostranně stanovit přiměřenou lhůtu k vrácení peněz, a to nejlépe písemně. Pokud dlužník svůj dluh nesplní dobrovolně, bude nutné se nároku domáhat u soudu podáním návrhu na vydání platebního rozkazu. Před tímto krokem je nutné dlužníkovi zaslat písemnou předžalobní výzvu, ve které mu bude poskytnuta dodatečná lhůta ke splnění povinnosti (min. 7 dní) s upozorněním, že po jejím marném uplynutí se veřitel obrátí s návrhem na zahájení řízení k soudu. Nárok je nutné vymáhat u svého smluvního partnera a spotřebitel by měl prokázat dohodu o změně termínu ubytování a dohodu o ukončení závazku (e-mail, nahrávka hovoru).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.