Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
operátor změnil označení z tarifu Internet OPTIMAL HD na Internet HD Stříbrný s O2 TV. Od června 2021 mi došlo z tohoto důvodu k navýšení vyúčtování na 444,01 Kč.
S tímto tarifem nesouhlasím a ani jsem jej nepožadovala.
Při telefonickém kontaktu s operátory jsem jej vždy odmítla. Ve vyúčtování z dubna 2021 mám pouze tuto jedinou větu: TOTO VYÚČTOVÁNÍ OBSAHUJE TÉŽ OZNÁMENÍ O ZMĚNĚ SMLUVNÍCH PODMÍNEK. PROSÍME, ČTĚTE JEJ POZORNĚ.
Nic jiného není dohledatelné.
Opakovaně jsem telefonicky chtěla tuto situaci řešit s operátory a vždy mi tento požadavek nebyli schopni vyřešit. Neustále mě přepojovali na hudbu, kde pouze hlásili, že operátoři nejsou dostupní.
Žádala jsem poskytované služby za původně domluvené ceny, tzn. 399 Kč měsíčně.
Poradíte, jak postupovat?
Děkuji a příjemný den,
Mgr. Jana Nevřalová
operátor změnil označení z tarifu Internet OPTIMAL HD na Internet HD Stříbrný s O2 TV a tím navýšil vyúčtování z 399 Kč na 444,01 Kč bez mého souhlasu
Chci poskytované služby za původně domluvené ceny, tzn. 399 Kč měsíčně v tarifu Internet OPTIMAL HD.
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou či ukončením smluvního vztahu, nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Hezký den,
ve vyúčtování číslo 5156035901, jsou uvedeny všechny informace ke změně, která u vás nastala. Řádek, který jste četla na úvodní straně byl upozorněním, abyste ve vyúčtování nic nepřehlédla a je vše uvedeno přímo u dané služby (strana 3) ve znění:
Zjednodušujeme nabídku služeb. Proto u služby internet v pevném místě rušíme tarif Internet OPTIMAL HD, který máte u čísla služby 8000083129, a nahradíme ho dne 1.6.2021 tarifem Internet HD Stříbrný s O2 TV za 449 Kč měsíčně. Díky tomuto tarifu získáte rychlejší internet a můžete sledovat i O2 TV ve variantě Modrá, která je součástí tarifu Internet HD Stříbrný s O2 TV. Přístupové údaje do O2 TV jsou
stejné jako do aplikace Moje O2. Sleva za kombinaci služeb není s novým nastavením kompatibilní. Pokud jste ji doteď čerpali, ve vyúčtování ji v dalších obdobích už nenajdete. V případě, že se změnou nesouhlasíte, můžete službu Internet na doma číslo 8000083129 k datu 31.5.2021 bez sankce zrušit. Vše potřebné o nových tarifech a službách najdete v ceníku základních služeb O2 na www.o2.cz.
Je mi tak líto, že jste tuto informace ve faktuře přehlédla, i když je tam vše uvedené. Pokud byste chtěla tarif snížit, i když nyní máte navýšenou rychlost z až 20 Mb/s až na 50 Mb/s + O2 TV v základní programové nabídce za celkem 449 Kč (rozdíl 50 Kč), můžeme úpravu zařídit. Stačí nás kontaktovat na email info@o2guru.cz s odkazem na tento dTest a celým datem narozením.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.