Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Přidávám kopii z mailu co jsem společnosti zasílal:
Dobrý večer,
Objednal jsem si toto zboží:
Zboží v objednávce
Platební terminál SumUp AIR CZ
Platební terminál SumUp AIR CZ
+Služba
Rezervováno
2 ks
949 Kč/ks 1 898 Kč
Datový kabel AlzaPower Core Micro USB 0.5m černý
Datový kabel AlzaPower Core Micro USB 0.5m černý
+Služba
Rezervováno
2 ks
69 Kč/ks 138 Kč
Nabíječka do sítě USAMS US-CC080 T20 Dual USB Round Travel Charger 10.5W white
Nabíječka do sítě USAMS US-CC080 T20 Dual USB Round Travel Charger 10.5W white
+Služba
Rezervováno
1 ks
119 Kč
Bohužel mi chybí jeden kus terminálu a jsem dosti naštvaný, protože v první řadě, do menšího boxu jste to narvat nemohli?
A za druhé proč něco takového strkáte do bublinkové folie?! Samozdřejmně, že po vytahnutí jsem viděl, že je z jedné strany roztrhlá, ale jak jsem zaklapl víko a odešel tak jsem balení otočil a bylo kompletně roztrhané?!!!! Ten kdo to tam rval je totální magor a nechápu proč na skladě to nedali do krabice.
Poprvé jsem u vás nakoupil a jsem dost zklamán.
Požaduji vrácení peněz na jeden kus terminálu a to částku 949,- pokud možno zpět na kartu.
Nyní si objednám jeden kus a žádám, aby byl zabalen do krabice nikoliv do takové bublinkové folie!
Každopádně foto přikládám.
Nemluvě o tom, že ostatní přílušenství v balení je totálně polámané (krabičky)
Zásilku jsem si objednal pod tímto číslem:
442176996
Ale vyzvednu si ji, až mi vrátíte peníze.
děkuji a přeji hezký večer.
:(
Platební terminál SumUp AIR CZ
Vystavení - dobropisu - vrácení peněz za nedodaný kus
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat - a to kompletně celou objednávku. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Nebyla-li objednávka splněna jen z části, je možné odstoupit jen od této části. To neplatí za předpokladu, že na sebe jednotlivé části objednávky (funkčně) navazují a splnění jen jedné z částí této objednávky nemá pro spotřebitele význam.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Váš posudek.
Celou záležitost jsem detailně prověřila a zjistila jsem, že na základě zadané reklamace nekompletní zásilky, byla refundována pouze část platby. Druhá část platby byla refundována o pár dní později v rámci vrácení zboží, konkrétně 13. 7. 2021. Připsání platby tak zákazník můžete očekávat během 5 pracovních dnů od zadané refundace, předpokládám však, že ji na svůj účet obdrží co nejdříve, pokud se tak již nestalo.
Přeji hezký zbytek dne,
Kateřina, péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení výše uvedeného vyjádření společnosti a případné uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.