Společnost


České úspory s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51536Žádost o zrušení všech závazků s firmou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2021, před 4 lety

Miroslav Pliska

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 3.7.2021 jsem po telefonu uzavřel smlouvu s firmou České úspory o poskytování služeb. Po podpisu smlouvy jsem se tam snažil dovolat, byl tam jen záznamník, hned mi bylo jasné že jde o podvod. Okamžitě, tedy až 6.7.2021 jsem napsal na info@kdojelevnejsi.cz výpověď. Žádal jsem je také o zaslání potvrzení o zrušení smlouvy, jsem si jist že firma již se mnou komunikovat nebude. Mohou různě zastrašovat i když vím že podle zákona i u těchto podvodných firem jde do 14-ti dní odstoupit od smlouvy bez sankčních poplatků. Číslo mojí smlouvy je KJL800080
Moc vám předem děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem Miroslav Pliska


Požadované řešení

Zrušení smlouvy a všech závazků se společností České úspory


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2021 14:04, před 4 lety

Společnost České úspory s.r.o. je v tomto vztahu patrně zprostředkovatelem, který za spotřebitele uzavírá smlouvu s dodavatelem.

Odstoupit od smlouvy mezi spotřebitelem a České úspory s.r.o., která byla uzavřena mimo obchodní prostory zprostředkovatele či na dálku formou telefonního hovoru, je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit zásadně do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Pokud jde o mimosoudní řešení sporu s dodavatelem, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 15:45, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.