Společnost


UrbanTrend s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51540Nedoručené zboží, již už 3 měsíce zaplacené.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2021, před 4 lety

Jesika Zigova

Znění stížnosti

4. měsíc jsem si objednávala, dětský duhový koberec. Který jsem také hned zaplatila. Uběhlo 3 měsíce a koberec mi stále nepřišel. Na email zprávy nikdo nereaguje, nevím co s tím. Koberec byl docela drahý, zjišťuji ta expedici do 24 h. A garancí spokojenosti, to kdybych věděla, tak wish nebo aliexpres je to samé a mnohem rychlejší dodání!!! Podávám s tiznost a pokud nejsem jediná, tak s tím konečně něco delejte!


Produkt

Koberec


Požadované řešení

Nahlásit, či pokuta. Cokoliv ať si uvědomí co dělají a pykaji za to.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2021 09:30, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2021 08:47, před 3 lety

Dobrý den,
velice nás mrzí, že tento nákup na webu www.ultrahome.cz neproběhl podle Vašich
představ. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Uděláme vše proto, abychom situaci vyřídili
k Vaší spokojenosti.
Pro vysvětlení kontextu uvádíme, že naše společnost spolupracuje přímo se zahraničními
prodejci a díky tomu můžeme nabídnout nízkou cenu zboží a poštovné zdarma. Nabízené
zboží bývá skladem v Asii a i přesto, že většina objednávek dorazí do 14 dní, doba dodání
může být až 60 pracovních dní.
O této specifické dodací lhůtě své zákazníky transparentně informujeme u každého produktu
v části „Doba dodání“. Doslova zde uvádíme:
Maximální doba doručení je 60 pracovních dnů. 90% všeho zboží dorazí již do 30 pracovních
dnů. Spolupracujeme přímo s výrobci a díky tomu Vám můžeme nabídnout nízkou cenu
zboží a dokonce i poštovné zdarma. Zboží je většinou skladem v Asii a doba dodání je proto
o něco delší. Pokud si počkáte, budete mít zboží, které u nás nenajdete!
Tato sjednaná dodací lhůta je v souladu s čl. 52 směrnice Evropského parlamentu a Rady č.
2011/83/EU ze dne 25. října 2021 o právech spotřebitelů a se zákonem č. 364/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele a není překvapivým ujednáním ve smyslu §1753 občanského zákoníku.
Pohyb své zásilky můžete sledovat prostřednictvím sledovacího čísla, které Vám rádi
poskytneme.
Pro bližší informace o Vaší zásilce nás kontaktujte na adrese podpora@ultrahome.cz. Pro
rychlejší vyřízení Vašeho požadavku uveďte číslo objednávky.
Náš zákaznický servis funguje od pondělí do pátku, od 9.00 do 17.00 hodin. Pokud nám
jakýkoliv podnět zašlete v tuto dobu, vyřídíme ho do 24 hodin, v případě víkendu nebo
svátku se může naše reakční doba posune na další pracovní den.
S pozdravem, reklamační oddělení Ultrahome.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 07:53, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2021 08:58, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.