Počet nahlášených stížností: | 375 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedošel v termínu, zrušila se objednávka, peníze jsem dostala zpět. Vše probehlo ok. Ale dnes po několika měsících ten svetr došel. Tedy hrozná kvalita! Adresa čínská. Ráda bych hovratila, ale nemám adresu a taky určitě nebudu platit poštovné, když jsem ho už zrušila.
Modrá svetr
Napište adresu, kam ho vrátit.Lenka Knirschová, Podvesná VI 6175, 76001 Zlín, byla dodací adresa. Jiné informace nemám, je to dlouho, vše jsem vymazala. Děkuji.
|
Tweet |
Byl-li závazek mezi spotřebitelkou a společností zrušen, pak spotřebitelka není povinna zboží, které jí bylo dodáno, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.