Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#51551ROZLÁMANÝ STEAMY NAPAŘOVAČ ODĚVŮ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2021, před 3 lety

Irena Btoňová Pálková

Znění stížnosti

Byl mi doručen Steamy napařovač oděvů. Po rozbalení jsem zjistila, že se přístroj rozpadá, je naprasklý a odpadávají z něj kousky plastu - na různých místech jsou odpadlé. Nelze ho ani sestavit do funkční podoby, jelikož není možné zasunout nádržku na vodu na napařování. Vigoshopu jsem psala email ihned po obdržení co s tím mám dělat, že přístroj nechci vyměnit a požaduji zpět peníze a dodnes jsem nedostala zprávu - t.j. 5 dní. Po telefonickém rozhovoru s paní L.K., která si myslela, že něco chci objednat, jsem nafotila přístroj a opět poslala na info.cz@vigotop.com. Na přístroj jsem dodnes neobdržela žádný doklad, ani fakturu. Jednání firmy má znaky podvodného jednání.


Produkt

Steamy napařovač oděvů


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz včetně poštovného, tedy 813,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2021 15:53, před 3 lety

Je-li smlouva uzavírána za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, musí prodávající dle § 1827 odst. 1 občanského zákoníku potvrdit spotřebiteli přijetí její objednávky.

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitelka požádá, podle ustanovení § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Spotřebitel je v souladu s § 1829 odst. 1 písm. a) OZ oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem a vrátit zboží ve stavu, v jakém ho obdržel, vadné, tj. i poškozené při přepravě, nevyjímaje. Poškození zboží při přepravě představuje rozpor s kupní smlouvou a je tudíž vadou ve smyslu § 2161 odst. 1 OZ, která zakládá spotřebiteli právo z vadného plnění a za kterou je odpovědný pouze prodávající.

Jinými slovy řečeno, prodávající musí prokázat, že zboží bylo v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem od dopravce ve shodě s kupní smlouvou, tedy zcela bezvadné. V opačném případě je prodávající povinen spotřebiteli vrátit veškeré peněžní prostředky, které od něho přijal, bez nároku na započtení jakékoli částky z důvodu snížení hodnoty zboží dle § 1833 OZ.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 14:18, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.