Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51552Doporučení od paní průvodčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2021, před 4 lety

Petr Štůla

Znění stížnosti

V 16:31 měl odjíždět vlak z Prahy hl.n. směr Benešov u Prahy, ohlášené zpoždění 10 minut. Po 10 minutách paní průvodčí zahlásila do interního rozhlasu, že kdo může, ať jede raději zrychleným vlakem že 4. nástupiště, takže se několik desítek cestujících jako dojít na 4. nástupiště, leč v momentě, kdy jsme tam došli, tak vlak byl již na cestě, tudíž jsme opět všichni spěchali zpět na 7. nástupiště, abychom nastoupili zpět, do původního osobního vlaku. Bohužel pro nás, tento měl již zavřené dveře a akorát odjížděl. Pro spoustu cestujících velice nepříjemná situace, nejen kvůli zpoždění, ale i kvůli přebíhání, nejdříve ze 7. na 4. nástupiště, následně ze 4. na 7. a kdo mohl jet následujícím vlakem do Stránčice, tak zase že 7. na 6. nástupiště. Opravdu mistrovský kousek od paní průvodčí, co se týče rozpohybování alespoň části středočeské populace, ale popravdě řečeno, takto si cestu ze zaměstnání domů opravdu nepředstavují. Děkuji pěkně. Mohl by prosím někdo alespoň trochu inteligentní, pokud někoho takového u ČD máte, dané paní průvodčí, resp. všem průvodčím, vysvětlit, že cestující nejsou stádo dobytka, které mohou hnát od čerta k ďáblu, a také když vidí, že vlak, na který cestující odeslala, záhy odjel, tak by mohla předpokládat, že se budou oni cestující vracet, a měla by tudíž na ně počkat, nejen pro to, aby mohli odjet do cíle, ale aby se jim za ten neobjednaný tělocvik omluvila.


Požadované řešení

Již popsáno výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2021 13:26, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.