Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
V 16:31 měl odjíždět vlak z Prahy hl.n. směr Benešov u Prahy, ohlášené zpoždění 10 minut. Po 10 minutách paní průvodčí zahlásila do interního rozhlasu, že kdo může, ať jede raději zrychleným vlakem že 4. nástupiště, takže se několik desítek cestujících jako dojít na 4. nástupiště, leč v momentě, kdy jsme tam došli, tak vlak byl již na cestě, tudíž jsme opět všichni spěchali zpět na 7. nástupiště, abychom nastoupili zpět, do původního osobního vlaku. Bohužel pro nás, tento měl již zavřené dveře a akorát odjížděl. Pro spoustu cestujících velice nepříjemná situace, nejen kvůli zpoždění, ale i kvůli přebíhání, nejdříve ze 7. na 4. nástupiště, následně ze 4. na 7. a kdo mohl jet následujícím vlakem do Stránčice, tak zase že 7. na 6. nástupiště. Opravdu mistrovský kousek od paní průvodčí, co se týče rozpohybování alespoň části středočeské populace, ale popravdě řečeno, takto si cestu ze zaměstnání domů opravdu nepředstavují. Děkuji pěkně. Mohl by prosím někdo alespoň trochu inteligentní, pokud někoho takového u ČD máte, dané paní průvodčí, resp. všem průvodčím, vysvětlit, že cestující nejsou stádo dobytka, které mohou hnát od čerta k ďáblu, a také když vidí, že vlak, na který cestující odeslala, záhy odjel, tak by mohla předpokládat, že se budou oni cestující vracet, a měla by tudíž na ně počkat, nejen pro to, aby mohli odjet do cíle, ale aby se jim za ten neobjednaný tělocvik omluvila.
Již popsáno výše
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.