Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
moja sťažnosť sa týka Pošty Praha 65, Kladenská ul. Praha.
Už nie raz sa stalo, že nám doručovateľ nebol schopný nechať v schránke oznámenie o doručenej zásielke. Síce nemáme na zvončeku meno, ale na schránke ho uvedené máme, napokon málokto sedí doma a čaká na doručenie zásielky, ono totiž pracujú aj ľudia mimo Českej pošty, že ?
Sústavne sa musíme dopátrať, kde a či už vobec bol dopis alebo zásielka doručené. Tentokrát šlo o cennú zásielku zo Slovenska poistenú na 100 Eur !!! a napriek tomu sa doručovateľ nenamáhal nechať oznam. Išlo o pomerne akútnu záležistosŤ ! Zásielka VL 9337184 03 VV.
Pred Vianocami 2020 mi ani z pošty na Kafkovej ulici nebolo zaslané alebo ponechané oznámenie a keďže išlo o balík s potravinami, všetko skončilo skazené v koši !!!!
Naozaj stačí nechať oznámenie, viem si balík či dopis vyzdvihnúť osobne.
Uvádzate, že máme byt zdvorilí, viete, ono to ide veľmi ťažko, keď sú Vaše služby z roka na rok horšie a poniektorí z Vašich radov nerobia svoju prácu ako majú a v konečnom dosledku na to dopláca klient. A poštovné zrovna nie je lacné. Nehovoriac o ďalších stratách, či už vyhodených potravín alebo vážnym problémom kvoli nedoručenej zásielke !
Silvia Kassayová
VL 9337184 03VV
Dorazne upozorniť zodpovedného doručovateľa, čo je jeho povinnosťou ! A áno chcem sa posťažovať, pretože o tomto by sa malo vedieť a pokiaľ Vám nikto nič nenapíše, tak sa to jednoducho nebude riešiť a nedojde k náprave ! Rada by som vedieť meno zodpovedného doručovateľa, pretože pokiaľ sa bude takáto situácia opakkovať, budem vedieť priamo reagovať na centrále. Na Pošte Kladenská ma tak akurát odbijú tým, že oni nie sú doručovateľmi.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.