Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dnes 7.7.2021 jsem navštívil prodejnu T-Mobile v Žatci.
Manželce zkolabovala SIM karta (TWIST). Požádal jsem pracovnici, která zde pracuje o pomoc a informaci co se s tím dá udělat.
Odpověděla mi že musím mít výrobní číslo SIM karty. odpověděl jsem, že kartu má již patnáct nebo dvacet let, ještě Pegas v.č. jsem nenašel.
V tom případě musím říct přesně zůstatek kreditu. opět jsem zůstatek nevěděl.
V tom případě máte smůlu a jedině si musíte koupit novou SIM kartu. ovšem ne s původním číslem! Vysvětlil jsem, že potřebuje původní číslo kvůli přístupu k internetovému bankovnictví. Odpověděla že to si musíte zařídit u banky změnu tel. čísla.
To jsem odmítl a vzhledem tomu, že jsem s touto pracovnicí měl už v minulosti dohady ohledně smlouvy kterou jsme měli uzavřenou a chtěli ji zrušit nám otevřeně sdělila že budeme platit pokutu.
Samozřejmě jsem si říkal, že pokuty snad ukládá policie nebo správní úřad. Může se snad v tomto případě jednat o storno poplatek za předčasné ukončení smlouvy. Ten byl opravdu kolem sta korun.
Odešel jsem v Žatci s nepořízenou.
Jel jsem tedy do Mostu. Na prodejně T-Mobile bylo vyřešeno během pěti minut vše bez jakýchkoliv problémů a s úsměvem. Stavěl jsem se na zpáteční cestě v Žatci a oznámil pracovnici že vše jsem měl vyřešeno za pět minut bez problémů a že jsem do penze pracoval jako vedoucí výroby a ona by v mém provozu nepracovala ani minutu.
Po ranní návštěvě žatecké prodejny jsem vážně uvažoval o změně mobilního operátora. Jsme u T-Mobile (PEGASE) od začátku co máme mobily cca 20let.
Podotýkám, že jsem byl slušný, neurážel jsem. Vaše pracovnice se nesnaží pomáhat zákazníkovi ale vydojit z něho co nejvíce asi má z to velký profit. Osobně si myslím, že se nic dít nebude. Pak zvážíme setrvání.
Zdeněk Kastl Podbořany
Žádám Vás o sdělení řešení mé stížnosti. Podle mého názoru taková pracovnice jen poškozuje dobré jméno T-Mobile.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.