Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dnes 7,7,2021jsem zakoupila v Plzni NA SKVRŇANECH gril,ktery máte v akci za 799Kč.Byl mi účtován za 899Kč.Při stížnosti,že tam je cena nižší to pokladní řešila přes sluchátko s dalším zaměstnancem.Prej tam byl jiný výrobek!!!!Ale pod tou cedulí byly dva stejne kusy-jeden jsem si koupila já a druhý tam zbyl. Bylo mi sděleno,že tam byly cedule dvě-NEBYLY!!!!A když jsem se tam opět vrátila, zmizela jak cedule, tak i ten druhý gril.
To nechám na vás,já bych za takové chování letěla.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den, paní Zahorova. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti v naší prodejně. Doporučujeme Vám v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.