Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Objednán internet a televize do místa kde je prý pokrytí a po nastěhování jsme zjistili, že na místě pokrytí není. A to máme zaplatit skoro 5000 za modem, který nám je k ničemu!!! Navíc jsme chtěli jedno číslo, které bude mít neomezená data i v zahraničí a teď přišla zpráva, že byla data vyčerpaná a byl dosažen limit 1600 Kč, které budete chtít jistě zaplatit. Už mám dost O2 a to jsme u vás chvíli. Jedna velká katastrofa!!!!!
Chci to, co nám vaše operátorka slíbila..pokrytí, což zřejmě nepůjde vyřešit, díky této klamné informací tedy nechci platit modem. Ať si ho zaplatí operátorka, která informací podala. Chtěli jsme jedno číslo s neomezenými dat, což nám bylo sděleno, že je i v zahraničí a na nějaké zprávy o vyčerpání nemáme brát zřetel..nechci platit nějaké peníze navíc..byla podána další klamná informace..Za minulý měsíc máme zaplat další peníze, protože byla aktivní obnova dat, což jsme také nechtěli..toto také platit nechceme!!!
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Bohužel nezmiňujete žádné konkrétní údaje, podle kterých bych mohl celou záležitost prověřit. Budu proto potřebovat, abyste mi poslala číslo služby a pro ověření alespoň datum narození. Kontaktovat mě můžete na emailové adrese info@o2guru.cz. Do zprávy rovněž uveďte odkaz na tuto stížnost.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý večer. Díky zveřejněné stížnosti na vašich stránkách, nám bylo umožněno modem vrátit. Vše ostatní jsme zaplatili a se společností O2 jsme se rozloučili. Děkuji vám.
Případ tedy pokládáme za uzavřený.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k vyjádření obou smluvních stran případ uzavíráme s dosažením dohody.