Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51562Klamné informace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2021, před 4 lety

Jana Šantrochova

Znění stížnosti

Objednán internet a televize do místa kde je prý pokrytí a po nastěhování jsme zjistili, že na místě pokrytí není. A to máme zaplatit skoro 5000 za modem, který nám je k ničemu!!! Navíc jsme chtěli jedno číslo, které bude mít neomezená data i v zahraničí a teď přišla zpráva, že byla data vyčerpaná a byl dosažen limit 1600 Kč, které budete chtít jistě zaplatit. Už mám dost O2 a to jsme u vás chvíli. Jedna velká katastrofa!!!!!


Požadované řešení

Chci to, co nám vaše operátorka slíbila..pokrytí, což zřejmě nepůjde vyřešit, díky této klamné informací tedy nechci platit modem. Ať si ho zaplatí operátorka, která informací podala. Chtěli jsme jedno číslo s neomezenými dat, což nám bylo sděleno, že je i v zahraničí a na nějaké zprávy o vyčerpání nemáme brát zřetel..nechci platit nějaké peníze navíc..byla podána další klamná informace..Za minulý měsíc máme zaplat další peníze, protože byla aktivní obnova dat, což jsme také nechtěli..toto také platit nechceme!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2021 14:19, před 4 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2021 14:24, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Bohužel nezmiňujete žádné konkrétní údaje, podle kterých bych mohl celou záležitost prověřit. Budu proto potřebovat, abyste mi poslala číslo služby a pro ověření alespoň datum narození. Kontaktovat mě můžete na emailové adrese info@o2guru.cz. Do zprávy rovněž uveďte odkaz na tuto stížnost.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 07:51, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2021 22:25, před 3 lety


Jana Šantrochova

Dobrý večer. Díky zveřejněné stížnosti na vašich stránkách, nám bylo umožněno modem vrátit. Vše ostatní jsme zaplatili a se společností O2 jsme se rozloučili. Děkuji vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2021 14:29, před 3 lety

Případ tedy pokládáme za uzavřený.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2021 08:48, před 3 lety

Vzhledem k vyjádření obou smluvních stran případ uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.