Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balík byl uložen na výdejní místo 29.6. a byl k vyzvednití do 6.7., kdy doba vyzvednutí, v praxi 7 kalendářních dní, se v rámci státních svátků zkrátila na 5 dní. Výdejní místo nešlo nijak kontaktovat a domluvit se, aby balík neposílali pryč, ani když jsem šla balík vyzvednout následující den nebylo otevřeno. Kontaktovala jsem několikrát zákaznické oddělení, kde mi bylo porazeno až na třetí pokus kontaktovat kurýra, kterého se mi nepodařilo kontaktovat dosud. Naprosto otřesný informační systém a ještě horší přístup k zákazníkovi.
Objednávka č. 41057448623, uložena v Potraviny Dvořákova 40502 Děčín
Navrácení balíku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.