Společnost


GERANET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5157Neoprava noťase

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2014, před 10 lety

Daniel Hejduk

Znění stížnosti

Poslal jsem poštou notebook na opravu. Po odeslání mailu se souhlasem s cenou opravy mi zaslali neopravený přístoj.


Produkt

HP Probook 4535s


Požadované řešení

Zaplatit "půjčovné"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2014 12:31, před 10 lety

V tomto případě by se spotřebitel mohl domáhat splnění smlouvy, pokud nabídku akceptoval včas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:19, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že strany sporu již nevyužily možnost vyjádřit se, tímto případ uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.