Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobry den objednal jsem si ve scontu Ostrava šatni skřin,samozřejmě nam ji nedodali ve stanovenem terminu,zrušili jsme tedy objednavku stim že si skřin koupime někde jinde,co se ale nestalo nevratili nam naše finančni prostředky,šatni skřin jsme zaplatili celou na mistě,po zrušeni objednavky vinou Sconta nam nevratili do ted ani naše penize abychom si mohli skřin koupit někde jinde.Za tyden se nam narodi ditě a my nemame ani skřin kterou nam Sconto nedodalo,smutne je že nam do ted nevratili naše penize,je to ubohy a sprosty přistup ze strany Sconta.
smlouva 06449705
prosime o nvraceni našich financi.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by mu je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení.
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
kupní smlouvu jste stornoval 4. 7. 2021, kdy Vám byla i částka vrácena refundací na Vámi předloženou platební kartu - dle účtárny to byla ale jiná karta než ta, ze které byla původně objednávka hrazena - kontrolovali jste tedy správný účet?
S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.