Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#51572Ukončení služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2021, před 4 lety

Monika Mrvková

Znění stížnosti

Děda měl smlouvu na pevnou linku. V prosinci minulého roku zemřel. Pevnou linku od té doby využívá jen babička, a řádně se ta služba platí. Jednou, někdy na jaře snad, byl problém s telefonem a bylo nám řečeno, že ho nemohou opravit nebo poslat nový, protože je psaný na dědu. V té době ještě nebylo ukončené dědické řízení a že to budeme chtít převést na babičku. S telefonem po mém zjištění nakonec nic nebylo, tak jsme to nechaly být. Minulý týden přišla babička s tím, že po ni chtějí úmrtní list. Nemáme tiskárnu a tak jsem dokument jen vyfotila a poslala na email. Následující den přišel email, že služba je na náš požadavek zrušená a telefon byl od té doby nedostupný (2.7.). Psala jsem email, že proč to ruší, že to babička rušit nechtěla, že to chtěla převést. Pak jim volala sestra s tím, že se ozvou, jestli to jde ještě vrátit zpátky. A že pro převedení služby je potřeba čestné prohlášení, které posílají. Ale babičce žádné nepřišlo. Včera volali sestře, že to vrátit nelze a že si může službu udělat novou, novou smlouvu, ale za 298 Kč, původní částka je menší. Tak by mě zajímalo jak mohou ukončit smlouvu bez ukončení. Jen ze dne na den odpojili telefon a řekli, že to ukončují, aniž by to někdo chtěl. A písemné vyjádření ji taky nepřišlo. Nevěděla co se děje, že telefon nefunguje. Tohle si snad nemohou dovolovat. Navíc, je červenec, to budou od úmrtí ty částky vracet? Za celý půlrok, pochybuju.
Podle mě to ukončili schválně aby platila vyšší cenu s novou smlouvou. Ale to podle svých důvodů v podmínkách sami ukončit nemohou..


Produkt

Pevná linka NT


Požadované řešení

Přepsání na babičku za stávajících podmínek nebo vrácení peněz od prosince a přejdeme jinam.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 10:10, před 4 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Nordic Telecom s.r.o. smlouva zaniká smrtí účastníka, tedy toho, kdo uzavíral se společnost smlouvu za účelem užívání služeb. Poskytování telekomunikačních služeb je navíc závazkem osobní povahy a neujednají-li si strany jinak, zaniká tento závazek smrtí jedné ze smluvních stran (to vyplývá jak ze stanoviska Veřejného ochránce práv, tak ze stanoviska Českého telekomunikačního úřadu).

Strany se mohou dohodnout na tom, že smrt jedné ze stran nezpůsobí zánik závazku, ale že namísto zemřelého dlužníka (= spotřebitele) nastupuje dlužník nový. Jde však o změnu v osobě dlužníka, která není vynutitelná a věřitel (= poskytovatel služeb) s ní musí souhlasit. Závazek osobní povahy nepřechází bez dalšího na dědice a je opět třeba, aby se na takovém postupu (tj. na přechodu práv a povinností plynoucích ze závazku osobní povahy na dědice) strany dohodly, chtějí-li ho aplikovat.

Spotřebitel se v případě, že věc nebude vyřešena smírně, může obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2021 10:38, před 4 lety

Poprosíme o identifikaci Zákaznického účtu či služby abychom se mohli k případu vyjádřit. Obecně platí, že v případě převodu služby po úmrtí je potřeba vyplnit uváděné dokumenty a pak je možné službu převést. Pokud naše společnost neměla o záměru převodu služby informaci, postupovala na základě úmrtního listu a služba byla ukončena dle provozu na ní. Prosíme o doplnění údajů a uděláme maximum k vyřešení situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2021 21:40, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2021 13:59, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.