Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51574Pokuta za porušení povinnosti vyplívající z uzavřené objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2021, před 4 lety

Miroslava Šafářová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 29.6.2018 jsem podepsala ve svém domě zástupci firmy KTST s.r.o. smlouvu na energetickou soutěž. Vybrali společnost Maximenergy. Ta začátkem prosince navýšila ceny plynu a elektřiny a sdělila mi, že mám právo bez udání důvodu a finanční sankce odstoupit od smlouvy. To jsem udělala a zároveň jsem vypověděla smlouvu energetické kanceláří. Odpověděli, že ke dni 11.12.2018 je daná objednávka stornována bezplatně do dalších kol. A dnes 8.7.2021 mi přišla pokuta 5000kč za porušení povinnosti vyplívající z uzavřené objednávky.


Požadované řešení

Zrušení pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 15:05, před 3 lety

Ohledně smluvní pokuty uvádíme, že je-li ujednání o smluvní pokutě obsažené pouze v obchodních podmínkách, je neúčinné (nález Ústavního soudu ČR sp. zn. I. ÚS 3512/11). Obchodní podmínky ve spotřebitelských smlouvách mají sloužit především k tomu, aby nebylo nezbytné do každé smlouvy přepisovat ujednání technického a vysvětlujícího charakteru, a naopak nesmějí sloužit k tomu, aby do nich v často nepřehledné, složitě formulované a malým písmem psané formě skryl dodavatel ujednání, která jsou pro spotřebitele nevýhodná a o kterých předpokládá, že pozornosti spotřebitele nejspíše uniknou.

V případě nevyřešení sporu smírnou cestou se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž je orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení sporů mezi dodavateli energii a spotřebiteli. V případě další právní konzultace se lze obrátit i na naši poradnu na čísle 299 149 009, kde bude spotřebiteli v případě potřeby poskytnut bezplatný právní servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 15:33, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.