Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednávka č. 9921900392 ze dne 25.5.2021 za 34.518,- Kč Zaplaceno předem. Do dnešního dne nedodáno přesto, že v Obchodních podmínkách se OKAY zavazuje dodat zboží maximálně do 4 týdnů a zboží mají po celou dobu na eshopu skladem. Od 4.6. řešeno teměř obden s Oddělení péče o zákazníky jak telefonicky tak emailem. Záleželo na koho jsem narazil, ale všichni obecně problém dle jejich slov intenzivně řešili a to vč. jejich Vedoucích. Následně jsem po opětovném nedodání 30.6. telefonicky a pro jistotu ještě 2x emailem objednávku zrušil a požadoval peníze zpět. Ani dnes 8.7.2021 není objednávka zrušená a 34.518,- mi 2 týden od zrušení nikdo nevrátil. Na Oddělení péče o zákazníky mi tvrdí, že nejsou kompetentní objednávku zrušit a jinam mě přepojit nechtějí.
Pokaždé se dozvím jen, že problém zaurgují, ale nic se neděje.
Když pominu to, že mi bylo opakovaně tvrzeno, že objednávka byla odeslána a to jak emailem tak telefonicky. Pak mi tvrdili, že jí poslali někomu jinému i když číslo zásilky evidentně nikdy neexistovalo (potvrzeno i na DPD). Následně mi tvrdil telefonicky Vedoucí Zákaznického Centra asi 14dnů zpátky, že obj. musí stornovat a vytvořit novou jinak, že mi jí nemohou poslat (proč jsem nepochopil)s tím, že tedy hned po víkendu posílá do expedice a zavolá mi. Od té doby není p. Vedoucí k zastižení a ani na mé žádosti o kontakt přes Oddělení péče o zákazníky nereaguje. Jsem velice zklamaný přístupem Okay k zákazníkům a hlavně Oddělením péče o zákazníky, které nedělá z mého pohledu naprosto nic. Ani po cca 30 emailech a nespočet telefonátech nic nevědí, nic nemohou s ničím Vám nepomůžou.
Mobilní telefon Samsung Galaxy Note 20 Ultra 12GB/512GB, černá
Vrácení zaplacené částky 34.518,- Kč.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
záležitost již byla se zákazníkem vyřízena sepsáním odstoupení s vrácením financí na účet.
Tým OKAY.cz
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Pokud si chcete ušetřit měsíce neustálého doprošování jen ohledně toho aby Vám OKAY vrátilo peníze za zboží které nikdy nedodalo tak se této společnosti vyhněte obloukem. Nedokážu pochopit jak je vůbec něco takového ještě dnes možné. Zákaznické Centrum naprostá tragédie. Děkuji D-Testu za zveřejnění a pomoc. !!!OKAY NEDOPORUČUJI!!!